Mindful walking - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van Sjoerd Bakker - WaarBenJij.nu Mindful walking - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van Sjoerd Bakker - WaarBenJij.nu

Mindful walking

Door: Sjoerd

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

12 Juni 2018 | Frankrijk, La Souterraine

2 mooie dagen wandelen door de natuur in dit deel van Frankrijk. Van Gargilesse-Dampierre naar Crozant (gisteren) en naar La Souterraine (vandaag). Maandag een solo-wandeldag met alleen een bijzondere ontmoeting met de familie bever. Vader en moeder een een paar kleintjes voelden zich onbespied in de walkant. Pas na een paar minuten doken ze het water weer in. In een basic-Gite van de gemeente onderdak gevonden. Bed, water en een dak. Wat wil je nog meer? Ook Luc en Reina weer ontmoet. Vandaag veel samen opgetrokken en met elkaar gesproken tijdens het wandelen. Ook de Japanse Kimoko dook plotseling op en sloot zich aan. En tot slot nog de Française Marie die met hulp het dorp ook heeft bereikt. Toch nog polonaise richting Camino? Na bijna 30 km kwamen we aan in La Souterraine en via een terras belandden we in een fantastische Gite (Frans-Engelse stijl ingericht) voor een heerlijk diner en diepe slaap. Oja, het weer werkt wel mee (rond de 22 graden, zon en schaduw en al een paar dagen geen regen). Vandaag ook telefonisch contact met jarige zoon Sytse. Ik mis de familie en vrienden thuis.

• 12 Juni 2018 - 17:59

Anneke:

Sjoerd, wat ben je toch een byzondere man, ik heb zo'n bewondering voor jouw doorzettingsvermogen..
    Ik reis met je mee en geniet...knuf Anneke