Twickel - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Sjoerd Bakker - WaarBenJij.nu Twickel - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Sjoerd Bakker - WaarBenJij.nu

Twickel

Door: Sjoerd Bakker

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

03 Augustus 2020 | Tanzania, Arusha

Zondag 26 juli, de vijfde etappe gaat via Hardenberg naar Landgoed Twickel in Delden. Het heeft ‘s nachts flink geregend. Ook in de tentrok helaas......Toch alles ingepakt en na een paar uur komen we aan op ‘ons’ plekje op de Breeriet van Twickel. We kiezen voor een plek met zon van alle kanten. Eerst alles uithangen en drogen. Gezellig gegeten, muziek gemaakt bij het vuurtje.
Maandag 27 juli. Ontbijten in de stralende ochtendzon. Relaxen, lezen, praatje met GertJan. Fietsen naar Delden, lunchen bij de Sevenster, boodschappen doen, gezellig gegeten, muziek maken bij het vuurtje.
Dinsdag 28 juli. Na het ontbijtje in de zon, allerlei natte spullen drogen. Met de fiets naar Delden, koffie bij De Zwaan. Daarna anderhalf uur gefietst over de Deldeneresch. Lunch bij de Sevenster. We besluiten om woensdag ipv donderdag naar huis terug te gaan. Lekker chillen in de zon. BBQ en bij het vuurtje kijken naar de film van de afgelopen 19 dagen. Totdat de sterren aan de hemel verschijnen.
Woensdag 29 juli. Op ons gemak na het ontbijt alles ingepakt en vertrokken. Kort afscheid van Peter. Zien hem nog eens?
In Vorden halen we ons schilderij op bij Henny Ferwerda. Om half twee landen we weer in Heemstee. Het is goed om weer thuis te zijn.