Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Sjoerd Bakker - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Sjoerd Bakker - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

09 Januari 2020 | Nederland, Schiphol

Nog 18 uur wachten en dan vertrekt mijn vliegtuig naar Tanzania. Ik ben er klaar voor. Maar de spanning is nu echt anders. Voor het eerst naar Afrika, voor het eerst een berg beklimmen, voor het eerst naar 6000 meter hoogte. De afgelopen 8 maanden stonden in het teken van zoveel mogelijk sponsorgeld inzamelen voor War Child. Vlak voor de kerst mijn ‘Kili-go’ gehaald (€ 2400) en daarna kwam nog meer binnen. Nu, aan de vooravond van mijn vertrek, staat de meter op € 3375,—. Ik ben blij en dankbaar met zoveel vrienden en familie die sympathie hebben met het doel van War Child.

Mijn duffel is gepakt en weegt precies 15 kilo (is ook het maximum wat is toegestaan) en mijn dagrugzak weegt 6 kilo.

Dinsdagavond nog gezongen bij Slavuj en woensdagavond bij de Cantorij van Heemstede. Er wordt volop meegeleefd met het avontuur op de hoogste berg van Afrika.

Internet is er niet of nauwelijks op de Kilimanjaro: ik zal proberen om voor de start en na de afdaling af en toe een kort verslag te schrijven in dit reisblog.

• 09 Januari 2020 - 09:16

Luc Soutaer:

Beste Sjoerd,
    Wens je het allerbeste. Geniet met volle teugen van dit avontuur.

• 09 Januari 2020 - 09:29

Wil En Dineke:

Dappere Sjoerd
    de komende dagen ben je weer in onze gedachten.
    Denk aan het lied van gisteravond" Gij die weet wat in mensen omgaat, ONTFERM U".
    bewust voor jou laten zingen. Niet meegedeeld, anders zou het weer te emotioneel worden.
    Goede vlucht en goede klim en pas goed op je zelf.
    Liefs van Dineke en Wil

• 09 Januari 2020 - 09:58

Annelies:

Lieve Sjoerd, toi, toi, toi. Goeie klimtocht en behouden terugkomst.

• 09 Januari 2020 - 10:43

Miranda:

Heel veel succes Sjoerd!

• 09 Januari 2020 - 15:45

Anneke:

Wat gaaf om dit te kunnen doen. Alle goeds toegewenst.

• 09 Januari 2020 - 20:01

Nieske:

Hoi Sjoerd, super leuk om je weer te volgen,
    heel veel succes met deze mooie challenge !

Groetjes, Nieske

• 09 Januari 2020 - 20:07

Tineke:

Hoi Sjoerd,

Wat rijk om dit zelf zo bewust te beleven en zo verbonden te blijven met het 'zijn'. Een mooie ervaring toegewenst!

• 10 Januari 2020 - 08:35

Ditteke :

Mooie ervaringen gewenst en Geniet van elke stap!

• 10 Januari 2020 - 08:35

Ditteke :

Mooie ervaringen gewenst en Geniet van elke stap!

• 10 Januari 2020 - 16:31

Cees Fortgens:

Sjoerd, avonturier...geweldig, ben jaloers....geniet ervan!!!
    en neem een aapje voor me mee...haha ????

Toch wel je wandelschoenen meegenomen he.....
    TOPPPPPP

• 10 Januari 2020 - 16:41

Veronique:

Geniet!

• 13 Januari 2020 - 21:21

Bas K:

Ha die Sjoerd, heeft even geduurd voor ik ‘ingestapt’ ben. Was jagen in Dld. Zaterdagavond varkentje geschoten. Ik hoop dat jouw ervaringen deze van mij verre mogen overschrijden. Veel plezier en uithoudingsvermogen!